تأسس الموقع عام 2006
Site was established in 2006


ديوان حلول البطالة

موقعنا والإعلام

حلول البطالة الإمارات

هل أنت مسؤول توظيف ؟

تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة Unemployment Solutions > قسم وظائف القطاع الخاص > وظائف المنطقة الشرقية

الملاحظات

وظائف المنطقة الشرقية الدمام - الخبر - الأحساء - الظهران - الخفجي .. ومايتبعها فقط

الدمام \\ رجال \\ مدير مستودعات

وظائف المنطقة الشرقية

بسم الله الرحمن الرحيم مطلوب مطلوب مدير مستودعات للعمل لدى شركة في الدمام تقدم الشركة التأمين الطبي للموظف وعائلتة الرجاءارسال السيرة الذاتية لمن...

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1 (permalink)  
قديم 15-12-2010, 09:44 PM
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 4
معدل تقييم المستوى: 0
رحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداعرحاااال محترف الإبداع
الدمام \\ رجال \\ مدير مستودعات

بسم الله الرحمن الرحيم
مطلوب مطلوب مدير مستودعات للعمل لدى شركة في الدمام
تقدم الشركة التأمين الطبي للموظف وعائلتة
الرجاءارسال السيرة الذاتية لمن تنطبق علية الشروط فقط على

الايميل التالي : mutebhadi@hotmail.com

requirments


1-Take physical stock taking of all the stores items lying inside PS.


2. Make an inventory record manually.


3. Make groups for inventory as per departments (Therapy, Fitness, Saloon etc.) and coding for the same in the computer package with rates (subject to availability of rates).


4. Proper placement / storage as per requirement of the item (temperature, sun light etc)


5. Issue items on using FIFO (first in first out) method.


6. Never issue stores without requisition slips (duly signed) and all issues must be recorded department wise (Therapy, saloon, fitness, retail etc).


7. Keep an eye on near to expiry items and identify time and again to the management when 6 months are left in expiry.


8. Check expiry before issuance and never issue expired item to the department.


9. Expired items after approval must be taken out from the stores.


10. For stores management, minimum order level to be observed and simultaneously keep an eye on slow, dead or obsolete items.


11. Prepare monthly consumption report and identify to the management zero rated issuance of stores.


12. Make assure that each and every item must be routed through stores, no matter what is the cost and nature of the item.


13. Other duties altered or assigned from time to time.


Skills


1. Knowledge of stores management, MS office, internet browsing, sending pictures of stores items (on demand) and accounting software applications


2. Minimum three years of experience for running stores independently. English understanding and reading is must.
 

(( لا تنسى ذكر الله ))


مواضيع ذات صله وظائف المنطقة الشرقية

مواقع النشر (المفضلة) وتحتوي على WhatsApp لإرسال الموضوع إلى صديقك



تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة





الساعة الآن 07:07 PM


Powered by vBulletin Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة لحلول البطالة

استضافة، تصميم مواقع، برمجة تطبيقات، من توب لاين