تأسس الموقع عام 2006
Site was established in 2006


ديوان حلول البطالة

موقعنا والإعلام

حلول البطالة الإمارات

هل أنت مسؤول توظيف ؟

تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة Unemployment Solutions > قسم وظائف القطاع الخاص > وظائف المنطقة الغربية

الملاحظات

وظائف المنطقة الغربية جدة - مكة - الطائف - المدينة المنورة - ينبع - ومايتبعها

Call Center Customer Service Representative - Jeddah

وظائف المنطقة الغربية

Call Center Customer Service Representative Location : Jeddah Nationality : Saudi only Gender : Female SUMMARY Answer phones to respond to inquires...

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1 (permalink)  
قديم 05-04-2015, 12:10 PM
عضو سوبر
 
تاريخ التسجيل: Nov 2013
المشاركات: 434
معدل تقييم المستوى: 20579
مستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداعمستشار التعيينات محترف الإبداع
Post Call Center Customer Service Representative - Jeddah

Call Center Customer Service Representative

Location : Jeddah
Nationality : Saudi only
Gender : Female
SUMMARY
Answer phones to respond to inquires general customer inquires, invoice questions, and customer complaints. Project a professional company image through phone interaction.

PRIMARY RESPONSIBILITIES
  1. Answer phones and respond to customer requests.
  2. Pr***de customers with product and service information.
  3. Upsell products and services.
  4. Transfer customer calls to appropriate staff.
  5. Identify, research, and resolve customer issues using the computer system.
  6. Follow-up on customer inquires not immediately resolved.
  7. Complete call logs and reports.
  8. Research billing issues.
  9. Research misapplied payments.
  10. Recognize, document and ***** the supervisor of trends in customer calls.
  11. Recommend process improvements.
  12. Other duties as assigned.

KNOWLEDGE AND SKILL REQUIREMENTS
  1. customer service software applications. Duties require professional verbal and written communication skills.

WORKING CONDITIONS
Working conditions are normal for an office environment.
Please Send your CV and mentioned the title – Call Center Customer Service Representative
- on the subject to : mohamed.youssef@samirgroup.com
 

(( لا تنسى ذكر الله ))


مواضيع ذات صله وظائف المنطقة الغربية


الكلمات الدلالية (Tags)
call center, خدمة عملاء

مواقع النشر (المفضلة) وتحتوي على WhatsApp لإرسال الموضوع إلى صديقك



تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة





الساعة الآن 12:07 AM


Powered by vBulletin Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة لحلول البطالة

استضافة، تصميم مواقع، برمجة تطبيقات، من توب لاين