تأسس الموقع عام 2006
Site was established in 2006


وظائف الشرقية


ديوان حلول البطالة

موقعنا والإعلام

حلول البطالة الإمارات

هل أنت مسؤول توظيف ؟

تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة Unemployment Solutions > قسم وظائف القطاع الخاص > وظائف المنطقة الشرقية

الملاحظات

وظائف المنطقة الشرقية الدمام - الخبر - الأحساء - الظهران - الخفجي .. ومايتبعها فقط

Admin Officer - Jubail

وظائف المنطقة الشرقية

we are manufacturing Chemicals company located in Jubail industrial area 1 looking for Admin officer as per the requirement and J.D below Admin...

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1 (permalink)  
قديم 08-08-2018, 11:49 AM
عضو متواصل
 
تاريخ التسجيل: Jun 2013
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 24
مستشاررتوظيف يستحق التميز
Admin Officer - Jubail

we are manufacturing Chemicals company located in Jubail industrial area 1 looking for Admin officer as per the requirement and J.D below


Admin Officer Responsibilities
• Managing the daily/weekly/monthly agenda and arrange new meetings and appointments of senior managers in GCI/ADDAR offices
• Preparing and disseminating correspondence, memos and forms
• Answering phone calls and redirect them when necessary
Job brief
As an Admin Officer, you will assume the duty of clerical and administrative support in order to optimize workflow procedures in the office.
You will assist colleagues and executives by supporting them with planning and distributing information.
You will be the point of reference for all queries, requests or issues and will be an integral part of the company’s workforce.
Responsibilities
• Manage the daily/weekly/monthly agenda and arrange new meetings and appointments
• Prepare and disseminate correspondence, memos and forms
• Point of contact for all HR matters for the operations & engineering team
• Support and facilitate the completion of regular reports
• Develop and maintain a filing system
• Check frequently the levels of office supplies and place appropriate ******
• Make travel arrangements
• Office expenses and petty cash reports
• Prepare monthly utility bills
• Receptionist duties including answering phone calls and redirect them when necessary
Requirements
• Proven work experience as a secretary or administrative assistant
• Familiarity with office organization and optimization techniques
• High degree of multi-tasking and time management capability
• Excellent written and verbal communication skills
• Integrity and professionalism
• Proficiency in MS Office
• High school diploma

please send your CV to: Jobs@acc-chemicals.com

subject must be Admin officer

 

(( لا تنسى ذكر الله ))


مواضيع ذات صله وظائف المنطقة الشرقية


الكلمات الدلالية (Tags)
jobs@acc-chemicals.com

مواقع النشر (المفضلة) وتحتوي على WhatsApp لإرسال الموضوع إلى صديقك



تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة





الساعة الآن 07:27 AM


Powered by vBulletin Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة لحلول البطالة

استضافة، تصميم مواقع، برمجة تطبيقات، من توب لاين